emmeloj

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Emelie - 8 maj 2010 22:22

Fick ett samtal från sofia för ett tag sen dock pratade hon ingenting eftersom att man inte hörde vad hon sa, hörde bara en massa musik och skrik från globen eftersom att Gaga är där och sjunger nu. Anyway så ska jag nog lägga mig i sängen nu och läsa lite innan det är dags för att sova. Uppdaterar mer imorn, godnatt.

 

Av Emelie - 8 maj 2010 11:18

Sitter med datorn i knät och är helt nyvaken, försöker samla krafter till att hoppa in i duschen. Jobbigt nog känner jag att krafterna är alldeles för långt borta och jag orkar ingenting. Vill ligga bredvid kim och känna hans närhet och få krama om honom. Har inga planer inför dagen ska ta den som den kommer och bara andas, ibland känns det som om man faktist glömmer det. Linus kom in och pussade mig kl. 7 imorse, haha gullunge. Ska kolla på reprisen från talang snart och lägga mig i soffan ett tag. Om det går för sig så ska jag nog färga håret också, och kanske klippa familjen, hörs sen!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards