emmeloj

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Emelie - 27 maj 2010 17:41

Jamen tjena, kom hem halv 5 idag och är helt slut. Kom 3 minuter sent till dataprovet idag och jag jossan och annelie fick inte komma in .. jävla bitch! På nationella får man till och med komma försent. Hade iaf svenska idag och då skulle vi göra en uppgift två och två och jag och jossan blev klara så fort så vi fick sluta tidigare, hade dessutom betygsamtal och jag fick G men låg nästan på ett VG, fan! Nu ska jag gå och bli ännu fetare och käka pizza sen ska jag klippa mammsen, hörs tjarå!

 

  

Av Emelie - 27 maj 2010 10:14

Idag har jag sovmorgon till 5 över halv 1 så jag ska ta halv 12 bussen hemifrån mig. Vaknade kl.8 i morse och kunde inte somna om, skulle ha gått upp vid 10. Idag har vi excelprov på datakunskapen som jag inte ens vet om jag ska göra eller inte, fick nämligen reda på i måndags att jag är ett dyslexi offer och måste få mer hjälp, väldigt stark dyslexi har jag också på en skala mellan 1-9 ligger jag på 1 och normalt är tydligen 3-7 .. Anyway, tycker det är konstigt att ingen har kommit på det tidigare. Sitter också och funderar på dagens klädsel men kommer inte på några vettiga kläder eftersom att jag är rätt fattig på kläder. Ska gå och fixa det sista innan jag går till bussen, hörs sen!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards