emmeloj

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Emelie - 10 maj 2010 17:41

Har precis ätit och ska snart färga håret. Idag började dagen med en frisörlektion med Christel, klippte en planskulptering på våra herrdockor inklusive sax över kam bak i nacken så att det blev riktigt kort. Efter lektionen lunchade jag med sofia och paulo, började andra frisörlektionen vid 12.10 och då gjorde vi svinrygg och uppsättningar. I slutet av dagen hade vi matte, jag paulo och cindy fick dra med janne och räkna matte i ett enskillt rum och fyfan så vi skrattade, janne kan inte vara helt frisk .. Slutade dagen 15.20. Nu sitter jag och väntar på att mammsen ska spela klart på min mobil (bubbletown) så att hon kan hjälpa mig med håret.

 

Imorn har vi orientering från ca. 9-11 sen ska jag in till stan och köpa löshår. Måste leta fram min svarta tråd så jag kan börja sy fast ringarna imorn.

Förhoppningsvis åker jossan och dom hem från thailand imorn också, gud så skönt det ska bli att få träffa henne igen! Kanske uppdaterar mer senare för nu ska jag sätta på mig andra kläder och börja blanda färg, ciao!

 

Ovido - Quiz & Flashcards