emmeloj

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Emelie - 12 maj 2010 22:05

Har varit med pappsen på bowlingen nu på kvällen, kom nyss hem och ska göra mig i ordning för sängen. Gick upp vid 5 i morse så ska faktist sova nu, lediga imorn och på fredag så imorn får jag sova ut. Godnatt!


Av Emelie - 12 maj 2010 13:57

Hade nationella prov i matte idag som verkligen gick åt skogen, blev bara irriterad så orkade knappt bry mig. Gladare blev jag dock när jag mötte jossan efter skolan, mer än 2 veckor sen jag såg henne och jag sprang och nästan kastade mig i hennes famn! ÄNTLIGEN är hon hemma igen, precis när jag träffat henne tog hon upp min "present" från thailand och kan ni gissa vad de var? Ett par jävla converse! Helt galet fina, tacktacktack underbara vän. Röda och fina var dom och dessutom låga (y) åh älskade vän! Mötte amanda och lite annat folk också, satt och solade ett tag och tog det lugnt. Nu har jag precis kommit hem, ska nog ta mig en tupplur och vänta på mat. Uppdaterar senare!




  

Ovido - Quiz & Flashcards