emmeloj

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Emelie - 9 maj 2010 17:36

Jag funderar på om jag ska färga håret idag eller vänta tills imorn och köpa nytt löshår på tisdag, får sen vilken dag det blir men här är hårfärgen jag har köpt iallafall.

 

  

 

Av Emelie - 9 maj 2010 13:55

Då var det söndag igen och skola imorn. Tycker veckorna bara drar iväg mer och mer nu, sommarlov om ca. 1 månad, otroligt skönt! Vaknade första gången idag vid halv av att linus väckte mig och ville ha tvn påsatt, då var det bara att kliva upp och sätta på playhousedisney åt honom och gå och lägga sig igen. Andra gången jag vaknade var vid halv 12 och då kännde jag att det var dags att gå upp, gjorde frukost och satte mig vid tvn. Nu är jörgen och sanna här och ska hämta plutten. Ska hjälpa amanda att färga håret sen och klippa pappsen antar jag. Nu ska jag vänta tills kim ringer mig, uppdaterar mer senare.

 

Ovido - Quiz & Flashcards