emmeloj

Alla inlägg den 15 maj 2010

.

Av Emelie - 15 maj 2010 22:40

  

åh lilla plutt harry, bilden är super söt ju.

Av Emelie - 15 maj 2010 19:36

Go' dagens, har varit dålig på att uppdatera. Igår åkte jag iaf till bålsta efter en efterlägntad kväll, hade en trevlig kväll med massa folk hemma hos Helena. Mycket hände och riktigt roligt hade vi. Jag tog nattbussen hem och slockna så fort jag öppnade hemma dörren! Jag robbob och jossan bestämde oss för att dra till barkaby idag och käka på max så då gjorde vi det. Vaknade vid 7 idag av att jag inte kunde sova pga att jag var helt yrslig i huvudet så det var bara att knata upp och göra sig iordning, tog halv 12 bussen hemifrån mig och mötte upp jossan och robin i bålsta. Efter att vi vart på max så åkte vi hem till jossan och slingade hennes hår som gick åt skogen (köp aldrig modes slingfärg). Satt uta ett bra tag i solen och snackade. Jag tog 5 bussen hem och nu har jag precis käkat, grillat kött med potatis sallad, smarrigt! Nu väntar jag på att kim ska komma så jag får pussa ihjäl honom och sen blir det nog bara att kolla på tv och mysa.


Ovido - Quiz & Flashcards