emmeloj

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Emelie - 26 juni 2010 22:30

Oj jäklar, har varit riktigt dålig på uppdatering!

Igår var vi iallafall iväg och firade midsommar hemma hos min moster, bjöds på en massa mat/dricka och hela dagen blev rätt lyckad även om kvällen blev en aningens tröttsam, tyckte det kunde ha varit myggfritt iallafall. Trevligt sällskap hade vi och speciellt Mike som livade upp stämningen, helt galet vad han är rolig. Runt 1 tiden fick vi skjuts hem av morbror Fredrik, Kim och pappa somnade i bilen nästan på en gång och när vi kom hem så slocknade även jag på några sekunder.

 

Idag lördag vaknade jag upp bredvid kim, lika underbart som vanligt. Jag tog mig upp vi 1 och gjorde frukost, kim steg upp vid ca. halv 3. Vi har tagit dagen som den har kommit idag och bara tagit det lugnt. Just nu sitter vi i soffan och kollar på tv. Nu ska jag fortsätta kolla på tv men kör en uppdatering imorn igen! puss.


  

Ovido - Quiz & Flashcards