emmeloj

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Emelie - 29 juni 2010 17:00

Just nu sitter jag och väntar på att få krafter till att hoppa in i duschen, mina ben och axlar är knall röda och det bränner nåt så fruktansvärt mycket. Denna dag började med frukost kl. 10.30, ut med hunden och sen klä på sig nå vettigt. Gick ner till poolen med Theres och solade i ca. 3 timmar (utan solskyddsfaktor) dum som jag är glömde jag helt bort att smörja in mig. Vid 3 tiden gick vi hem till Theres och solade ett tag till, och idag har jag både fått sett och känt på bebis sparkar. Kom hem för ett tag sen och ska göra mig nåt att äta, ingen är hemma och kommer troligtvis inte hem först ikväll. Ska kanske ut en sväng med Theres senare också. Nu ska jag ta mig in i duschen, vill bara säga att denna dag har varit riktigt härlig! hörs.


  

Ovido - Quiz & Flashcards