emmeloj

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Emelie - 30 juni 2010 19:41

Dagen började segt med att gå upp vid 8 tiden i morse, trött som jag var tog jag mig iallafall upp. Åkte till bålsta och hämtade upp jossan sen åkte vi till centrum för att jossan skulle köpa lite saker. Runt 10 ungefär tog vi en promenix hem till jossan, satte oss i bio rummet och kollade på Remember me som var hyffsat bra förutom att "Edward" från Twilight DOG! Järnspikar vad förbaskade vi blev. Pappa och alla kom och hämtade mig runt 4 sen åkte vi och åt kina.


Imorn ska jag till jakan och shoppa lite, förmodligen nya converse om det går för sig. Mina är som sagt trasiga över allt, har haft dom i ca. 2 år så det är väl dags för nya antar jag. Nu ska jag iväg och fira en kompis till oss, hörs sen.


  

Ovido - Quiz & Flashcards