emmeloj

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Emelie - 28 juni 2010 20:33

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie

Av Emelie - 28 juni 2010 16:45

Har precis kommit ut ur duschen och känner mig faktist rätt så trött, förstår inte varför med take på att jag har sovit i nästan 11 timmar inatt. Kim blev upphämtad av Johan för ett tag sen och det känns redan tomt här hemma må jag säga. Det har varit ur mysigt att få umgås med min älskling nu i några dagar och gud vad jag mår bra av att känna hans närhet.

 

Ska snart äta middag och senare kanske jag ska hitta på något med Theres som är enormt stor om magen nu, bebisen är dessutom beräknad tills nu på torsdag spännande som sjutton! Hoppas på at få träffa jossan i veckan också, känns som om vi inte träffas allt för ofta nu som vi borde, saknar henne. Ska föna håret nu, uppdaterar mer sen ciao.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards