emmeloj

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 19 mars 2010 16:19

Nu är det äntligen fredag, vaknade upp bredvid älskling i morse super mysigt! Praktiken har varit helt okej idag, fick inte göra så mycket förutom att svara i telefonen och fixa med kassan. Nästa vecka blir jag och kim ensamma hemma när familjen åker till thailand, eventuellt åker jag med kim och philip utomlands i sommar om jag fixar pengar .. får se. Just nu är kim och dom iväg och ska matcha i boxning, önska honom lycka till, sen blir det massa mys med honom när han kommer hem.


puss

Av Emelie - 18 mars 2010 16:41

Fy sjutton vad dålig jag har varit på att uppdatera mig. Veckan är snart slut och dessutom min första apu vecka, det har varit riktigt rolig. Har klippt, fönat, schamponerat och städat .. ungefär sånt man får göra första året på praktiken. Nu har vi precis käkat, pannkakor blev det supergott! Senare ikväll ska kim åka på boxnings träning så förljer antagligen med. Snart är det helg också, skönt.

 

puss

Av Emelie - 17 mars 2010 13:06

Just nu sitter jag och åsa och babblar och käkar. Har inte fått gjort så mycket idag men ska ha en klippning kl. 3 sen slutar jag nämligen och då ska jag hem och mysa med kim! Hörs sen .. puss

Av Emelie - 16 mars 2010 08:32

Sitte nu och väntar på att börja gå till praktiken. Igår var det första dagen och det var riktigt roligt faktist, schamponerade, soppade, plockade lite och fixade .. kommer få klippa lite också. Men nu ska jag börja klä på mig och gå, kanske uppdaterar senare!

 

puss

Av Emelie - 14 mars 2010 18:46

Go' kväll, sitter och leker med lea och väntar på att kim ska spela klart. Förlåt för min dåliga uppdatering men orkade verkligen inte skriva igår. Idag har vi inte gjort så mycket, jag har klippt johan och sprungit omkring med lea. Imorn är det första dagen på min apu, det ska bli super kul (y) Ska försöka uppdatera mer imorn!

 

puss

Av Emelie - 12 mars 2010 21:49

Har haft en super dag idag, sitter och kollar på tv och myser bara. Anyway så ringde jag Åsa idag också och jag börjar vid 9 på måndag. Det ska bli riktigt roligt med praktik faktist och komma bort från skolan ett tag, eller iaf matten/engelska. Får se vad dagen tar vägen imorn, nu uppdaterar jag inget mer idag.

 

puss ♥

Av Emelie - 12 mars 2010 11:56

Nu sitter jag på datakunskapen och har precis börjat dagen. Efter skolan hämtar Johan upp mig i kungsängen och sen åker vi upp till heby! myspys, saknar alla där uppe jätte mycket. Mammsen var så söt  och kom in och pussade på mig i morse och sa hejdå. Vi får väl se vad som händer i helgen, en massa mys hoppas jag på. Nu måste jag konsentrera mig på datorkunskapen, uppdaterar kanske senare!

 

puss ♥

Av Emelie - 11 mars 2010 21:08

Sitter och dricker te och lyssnar på musik. Ska nog sova om en liten stund, som tur är så har vi sovmorgon till 20 i 12 imorn super skönt (y) sen åker jag upp till heby efter skolan. Nej men nu tänkte jag sova ska upp relativt tidigt imorn iallafall, uppdaterar mer imorn.

 

godnatt puss!

 

           


Ovido - Quiz & Flashcards