emmeloj

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 11 mars 2010 19:41

Snacka om att jag somnar framför datorn snart, det har varit en lång och dryg dag må jag säga. Nu har jag precis blivit klar med packningen, har packat ner hur mycket som helst inför mina praktik veckor. Fysjutton vad fet min väska är och den ska jag behöva släpa på hela dagen i skolan imorn, jag kommer få ryggskott! Torsdagar är sjukt jobbiga apropå alla dom lektioner vi har, slutade vid 20 över 3 idag så jag och jossan lubbade allt vi hade till tåget och vi hann! Såg mormor på vägen vi sprang också så skrek typ "heeeeej mormor" sen "heeejdå" haha stackarn lär ju inte ha fattat ett dugg. Åt nyss pankakor också, mums! Ska nog ta och ringa min söta pojkvän och höra vad han gör. Kommer nog inte uppdatera mig lika mycket när jag är borta men ska försöka så mycket jag kan.

 

puss på er!

 

  


                          

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards