emmeloj

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Emelie - 4 augusti 2010 16:18

regn regn reg och åter regn, äre inte hemskt? Har legat på soffan i princip hela dagen och kollat på film. Har en film att verkligen rekomendera Benjamin buttons otroliga liv, den gick verkligen rakt in i hjärtat på mig, en helt otrolig film. Nåväl, har försökt mig på att ringa min vän josefine ungefär 500 gånger men hon vägrar att svara även fast hon har skrivit till mig på fb att jag ska ringa flera gånger och hon har heller inga pengar på mobilen så kan inte messa heller. Inte långt kvar tills skolan börjar igen, kommer bli surt att ta sig upp på mornarna men det kommer delvis bli skönt att sätta igång med klippningen igen. Nu ska jag ta mig en dusch och sätta på mig nåt mysigt, ciao!


  

Ovido - Quiz & Flashcards