emmeloj

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emelie - 8 augusti 2010 22:42

Söndag, vaknade vid halv 12 av att pappa kom in och skrek och hade sig. Åkte till jakan och köpte present till moster som fyller år idag och en film som vi sitter och kollar på nu, riktigt bra! Åkte en sväng till ullis efter jakan och grattade henne. 

Igår var det världens oväder här, blixten slog ner var och varannan sekund och det åskade nåt så fruktansvärt så att jag vart livrädd .. det är verkligen det värsta som finns och fjant som jag är så vart jag så rädd så jag faktist grät som en liten ungjävel, men åska och blixtar har aldrig riktigt gått hand i hand med mig. 

Imorron åker jag äntligen hem till älskling, mamma skjutsar mig till bålsta så tar jag buss upp. Lite drygt är det att sitta på en bussjävel men har ju framförallt min musik så jag klarar mig. Nu ska jag kolla klart på filmen, heido!


  

Ovido - Quiz & Flashcards