emmeloj

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Emelie - 30 augusti 2010 20:16

Jag insåg just hur otroligt lat och trött jag är nu när skolan har satt igång igen. Slutade 11.20 idag och ändå så åkte jag hem nästan på en gång och la mig i soffan och sov, skulle ha gått till theres och klippt henne men inte ens det orkade jag med och hon bor ändå 3 minuter ifrån mig ..

Apropå skola, slutade nämligen så tidigt idag bara för att vi fick skippa naturkunskapen idag eftersom att vi åkte hem med våran mentor/naturkunskapslärare på skoltid i torsdgs och bakade paj med hela klassen. Så idag fick vi verkligen ta vara på den tidiga dagen eftersom att vi inte slutar tidigare än 20 över 3 den tidigaste dagen på schemat. Har legat med lill missen i soffan sen jag kom hem och sovit, riktigt skönt.


Imorn har vi formgivning första lektionen, vad innebär det? Jo det är en kurs som jag har valt där vi både klipper och får lära oss naglar och nagelvård. Så imorn ska vi göra manikyr på varandra, det ska bli kul men skulle främst vilja lära mig att bygga naglar med gelé. Vi har även kundpass imorn och då ska vi ta med oss en egen kund som vi får klippa, färga slingor med blekning och kanske bryn och fransfärg, eventuellt göra en inpackning också kanske. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och se klart på fångarna på fortet, tjarå.


  

Ovido - Quiz & Flashcards