emmeloj

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Emelie - 19 augusti 2010 21:56

  


Av Emelie - 19 augusti 2010 18:16

Första dagen i skolan idag var great förutom att tågen krånglade som vanligt när jag och jossan skulle någon vart. Träffade på karro i skolan också och som vanligt hade hon en massa skoj att berätta. Gick ca. 40 minuter idag bara, träffade nya lärare, fick busskort, skrev på pappren och träffade förstås alla klass kamraterna och även en ny tjej som börjat och hon verkade super söt. När vi slutade åkte jag och jossan till bålsta och mötte upp amanda sen drog vi och käkade lunch buffé på lucky house. Käkade tills vi vart propp mätta och kunde knappt ta oss där ifrån. Väl påväg där ifrån gick vi förbi två salonger där jag sökte praktik på den ena och jossan på den andra och det gick relativt bra, jossan har förmodligen praktik inom kort och mig skulle dom ringa snarast så håll tummarna för att jag får en plats där. Hemma hos amanda lekte vi med världens sötaste lilla kattunge (chili). Var där ett tag och gick vidare hem till jossan där vi somnade i 1h och 30 min typ. Pappa kom och hämtade mig i bålsta och nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar,


Imorron ska vi träffa nya ettorna och på måndag ska vi styla dom.

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sen lägga mig i soffan, hörs imorron.


  

Ovido - Quiz & Flashcards