emmeloj

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emelie - 6 augusti 2010 15:39

ohoj kom precis hem från bålsta.

Igår ringde jag upp min vän josefine för att höra vad hon gjorde. Vi pratade ett tag och kom fram till att jag skulle följa med till "gröna dalen" och spela fotboll så jossan och robin kom och hämtade mig här hemma. Vi hade det riktigt trevligt och jag har verkligen saknat min vän. När vi slutligen kom hem efter typ 1 timma eftersom att vi gick hela vägen hem så delade vi på en pizza sen gick vi och la oss.

Vaknade i morse i amandas rum av att det var stek hett där inne och jag höll på att (utan att överdriva) smälta bort, gick upp och fixade jossans hår och väntade på att pappa skulle komma och hämta upp mig. Seg som min far är så kom han slutligen efter ca. 2 timmar .. åkte en sväng till ica och handlade, jag köpte mig en hårinpackning och ansikts skrubb så nu ska jag ta mig en rejäl dusch.


    

Ovido - Quiz & Flashcards