emmeloj

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Emelie - 22 augusti 2010 21:48

Jag sitter och funderar och funderar, tänker på en massa saker. Det är så mycket jag skulle vilja göra här i livet och jag har så många drömmar som jag en dag vill ska bli sanna. Jag har en underbar familj som hjälper mig när jag behöver det även om det är mycket som inte är bra här hemma heller, jag har underbara vänner och bekanta och jag kan inte tänka mig nå bättre, och bäst av allt så har jag världens underbaraste pojkvän som jag skulle kunna dö för, kim du betyder mer än någonting annat för mig och med dig är jag världens lyckligaste människa. Jag tänker på framtiden, hur allt kommer bli. Kommer jag fortsätta att vara frisör eller bestämmer jag mig för att plugga vidare till något annat eller jobba med något annat? Vart kommer jag bo och hur många barn kommer jag få. Kommer jag och kim bo tillsmmans som jag mest av allt drömmer om och hur blir det med mina vänner, kommer vi fortsätta umgås? Det blir vad man gör det till och jag ska göra allt för att få en fantastisk framtid, iallafall försöka. Just nu har jag miljontals tankar i huvudet och varför just nu vet jag faktist inte. Fick bara en känsla av hur allt kommer se ut senare i livet, nu ska jag sova och fundera lite.


Imorron är det föresten skola igen så måste nog gå och lägga mig så jag kommer upp imorron, godnatt!


  

Av Emelie - 22 augusti 2010 11:25

Söndag idag och imorron är det skola igen. Helgen har iallafall sett ut som så att jag har suttit hemma för det mesta, i fredags åkte vi och handlade och på kvällen grillade vi. Mamma och pappa drog iväg och tog några öl med grannarna och då passade jag deras barn tills dom kom hem igen.

Lördag, skulle jag ha åkt in till båsta med jossan och nåra fler antar jag på (håbo dagen) det kom en massa artister dit och uppträde men jag hade ont i kroppen och kunde knappt gå, dock inte nu heller så jag orkade faktist inte gå omkring där. Följde med mamma och handlade bara och hämtade katten.

Idag har jag inte heller gjort ett piss, just nu sitter jag med zac (katten) i knät och läser lite bloggar, mamma drog precis till stallet och pappa är på bowling match och syster är med. Men ska ta mig ett glas oboy nu och lägga mig i soffan.


  

Ovido - Quiz & Flashcards