emmeloj

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Emelie - 12 augusti 2010 16:15

Dagens humör: trött och uttråkad

Dagen mående: huvudvärk

Dagens borde: bädda sängen och damsuga

Dagens frisyr: fläta

Dagens smink: ingenting

Dagens klädsel: mjukisar och en slapp randig tröja

Dagens planer: inga alls

Dagens materiella vill ha: kina mat

Dagens fundering: vad jag ska ha på mig imorron inför middagen på kursgårn

Dagens beroende: glass

Dagens tråkigaste: allt på tvn suger

Dagens längtan: träffa älskling

Dagens tidning: räknas ellos katalogen?

Dagens låt: oskar linnros - från och med du

Av Emelie - 12 augusti 2010 11:04

morrn morrn, känner att jag inte haft nåt vettigt att skriva om dom senaste dagarna så tyckte det var lika bra att strunta i det.


Vaknade för ca. 15 minuter sen och ska ta och äta frukost strax, ingen är hemma och kommer troligtvis inte hem på ett bra tag heller. Tänkte ta och lägga mig i soffan och kolla på en bra fim eller gå över till min vän och hennes bebis, får se vad som händer. Igår kom jag hem från kim, ska dock tillbaks till honom på lördag och vara där ett par dagar. Idag är det 1 vecka kvar tlls skolan drar igång, känner mig faktist riktigt på humör för att sätta igång igen men vem vet det kommer säkert komma och ändra sig starx, fick ett sms från min mentor (frisörlärare) Johanna i måndags att hon har fått nytt jobb i västerås, det gjorde mig riktigt ledsen eftersom att det var den bästa läraren vi hade. Får ta och bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen. Nu ska jag gå och göra mig en fralla och oboy.


  

Ovido - Quiz & Flashcards