emmeloj

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Emelie - 1 september 2010 19:24

Go' kväll!

Är super trött som vanligt och skulle behöva lägga mig redan nu för att orka upp imorron. Dagen har varit relativt bra förutom att vi slutade 20 i 5 som jag tycker är alldeles för sent och därför gör den här dagen mig på dåligt humör ibland.

Jag och jossan åt iallafall lunch i bcjf tillsammans idag innan skolan började. Första lektionen var körkortsteori där vi mest satt och snackade med karro och patrik. Andra lektionen färgade vi paulinas hår eftersom att hon hade blekt det själv hemma och det var gult/oranget och riktigt fult måste jag erkänna, la i en pastell färg som gjorde så att det guldiga (gula) försvann och det blev ju bättre. Sista lektionen hade vi samhällskunskap och vi pratade mest om en massa saker bara.

Kom hem kl. 6 .. och har hunnit med att äta skrivit på praktik pappren/läst igenom och sovit i ungefär 20 minuter. Nu tänkte jag nog gå och sätta mig vid tvn och invänta fångara på fortet.


Imorron är det första dagen på nya praktiken, spännande men lite pirrigt faktist. Ser fram emot att få lära mig mer i årskurs 2 och ta emot riktiga kunder även om det är lite nervöst i början. Uppdaterar mig imorron igen, heidooo!


  

Ovido - Quiz & Flashcards