emmeloj

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emelie - 9 september 2010 19:11

Äntligen hemma, jag har haft en rätt så hyffsad dag faktist.

Började kl 9 på praktiken idag, har inte gjort så mycket annat än vad jag fick göra förra gången men nästa vecka ska pappa komma och klippa sig så då får jag lite annat att göra. Tiden går så otroligt fort när jag är på salongen och jag förstår inte hur, när det har gått flera timmar känns det som det har gått typ 20 minuter istället så idag glömde vi bort tiden och jag slutade inte först kl 5 men det gjorde mig ingenting. Pappa kom och hämtade mig på salongen efter jag hade slutat och sen åkte vi till ica och handlade. Fick även en as bra inpackning av cilia idag, den har tydligen vunnit flera priser i rad bara för att den är så bra så nu ska jag hoppa in i duschen och testa den sen ska jag slänga mig på soffan.


  

Ovido - Quiz & Flashcards