emmeloj

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emelie - 6 september 2010 14:21

Idag kom jag hem från kim och det känns inte alls bra, vill vara med honom så mycket som möjligt. Har iallafall haft en bra helg där hemma, firade fyra år tillsammans i lördags inte för att vi gjorde så mycket mer än att dricka lite vin och öl och bra ta det lugnt tills totte och linnea kom. Gick hem till erik larsson (en kompis till dom) och firade honom eftersom att han hade fyllt 18.

Igår vaknade sötnosen helt bakis och orkade knappt med någonting så vi låg mest och vilade hela dagen och kollade på film på kvällen.


Skolan har varit trög idag, gjorde folie slingor på frisörlektionen med christel och sen gick jag hem. Imorron slutar vi tydligen 1 också för att vi inte har något kundpass, nice! Har precis skickat ett mail till min lärare, hade en läxa tills idag som jag gjorde nyss, inte så komplicerad direkt men nu tänkte jag nog gå och plugga inför ett prov vi har på onsdag eller måndag minns inte riktigt. Hejs!


  

Ovido - Quiz & Flashcards