emmeloj

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emelie - 13 september 2010 18:58

Hej&hå!
Vilken dag! Jag är helt slut, det känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu men så skönt ska jag inte ha det. Jag har precis käkat och ska väl sätta mig framför tvn nu. Dagen har annars sett ut som så att vi hade prov på morgonen i färglära och hur det gick vet jag inte, känndes inte så bra iallafall. Vi gjorde även folie slingor med blekning idag på dockorna men jag tog för tunna slingor så resultatet blev sådär.


Jag och jossan har haft en rolig dag på nåt konstigt vis, har skrattat åt nästan allt vare sig det har varit en tråkig eller rolig sak. Vi hade håltimma i ca 3 timmar och ingen i klassen hade berättat för oss att vi fick sluta efter provet och frisör lektionen så vi kunde ha åkt hem innan håltimmen ens började, surt .. men gjort är gjort och vi hade en trevlig pratstund tillsammans med karro, sofie, patrik och gänget. Åkte hem runt halv två iallafall och somnade innan jag ens kom innanför dörren.


Massa tankar snurrar runt i min skalle just nu så ska ta mig en varm kopp te och försöka ta mig samman. Allt jag vill nu är att få åka till kim, saknar honom så fruktansvärt mycket.


  

Ovido - Quiz & Flashcards