emmeloj

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Emelie - 7 september 2010 16:34

Jag slutade kl. 13.00 idag men är ändå helt slut och när jag kom hem så ville jag bara slänga mig på soffan och sova men icke! Jag tog mig faktist ut på ett tränings pass och kännde mig riktigt nöjd efteråt. Ska ta mig en skön dusch och sen ska jag faktist lägga mig på soffan innan det är dags för käk.


Imorn är det redan onsdag, det känns som om denna dag och gårdagen har gått super fort, planerar redan inför helgen. Får se vad helgen tar mig, vill ju försöka träffa kim så mycket som möjligt. Juste, mitt löshår har jag tagit ur också, det har slitit så mycket på mitt hår och jag har faktist bestämt mig för att skita i löshår och gör nåt åt mitt riktiga hår. Ska försöka boka tid hos sandra och färga det lite ljusare tror jag. Nåväl, nu ska jag hoppa in i duschen.


  

Ovido - Quiz & Flashcards