emmeloj

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Emelie - 12 september 2010 19:55

  

Av Emelie - 12 september 2010 14:23

Lite dålig uppdatering igår, idag blir den bättre!

Familjen var iväg på fest igår så jag vart själv hemma. Gjorde inte mycket mer än att kolla på tv och tog det lugnt.

Har kännt mig riktigt utvilad i helgen och för en gångs skull har jag tid för att plugga. Måste dock ta mig i kragen och städa lite också, det har jag inte hunnit med eller orkat. Ny vecka imorron och jag har ett prov i färglära (frisör) så idag ska jag verkligen sätta mig ner och läsa! Nu ska jag laga mat och ta en dusch sen måste jag verkligen sätta mig ner och göra det jag ska.


I slutet av veckan åker jag upp till kim också, längtar som sjutton!

Uppdaterar senare eller imorron.


  

Ovido - Quiz & Flashcards