emmeloj

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Emelie - 2 september 2010 19:02

Skönt, nu har vi äntligen kommit igång med praktiken som hålls på torsdagar nu i 2an.

Jag kan bara säga att jag känner mig riktigt trygg på den salongen jag är på och cilia är verkligen jätte trevlig. Idag började jag kl. 9 och som ni vet så har vi bara praktik en gång i veckan. Jossan har sin praktik vägg i vägg med mig och därför känns det riktigt bra att ha lite raster och lunch tillsammans.


Idag har jag fått

Slinga hår

schamponerat

tagit emot kunder

soppat

blandat blekning

rensat hyllor

serverat kaffe

diskat

svarat i telefonen/tagit bokningar


Kul har det varit och jag är nöjd med dagen.

Imorron åker jag hem till älskling och är där över helgen och på lördag har vi 4 år.

Nu ska jag fixa min tvätt och lata mig i soffan.


  

Ovido - Quiz & Flashcards