emmeloj

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Emelie - 24 september 2010 19:39

Usch ibland blir man riktigt less på skolan, är det inte det ena så är de det andra men vissa dagar kan det vända och vara riktigt bra. Just idag har dagen varit sådär, frisörläraren total dampade och jag fick mig en utskällning för ingenting alls tycker jag, hon är riktigt skum den där nya läraren alltså. För övrigt har dagen gått bra och varit rolig. Saknar väl kim och det är väl en rätt usel känsla eftersom att jag vill umgås med honom och spendera så mycket tid som möjligt med honom men eftersom att han inte är riktigt på topp så får jag längta efter honom en vecka till innan jag får se honom igen. Nu har jag precis fått i mig lite god kina mat och det gjorde min kväll, ska bara ta det lugnt och kolla på tv/film med familjen denna härliga fredags kväll. Känner att jag behöver sova ut en hel del också så det ska jag göra i helgen plus plugga inför provet som vi har på tisdag.


Har inte så mycket mer att komma med, vill bara säga att min vän josefine är den underbaraste vännen man kan ha och jag älskar henne! Ville bara påminnas om det själv och tala om det. Nu ska jag sätta på mig mys kläderna och slänga mig i soffan, heeeido!


  


Ovido - Quiz & Flashcards