emmeloj

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 23 juni 2010 15:13

Moi, sitter hemma hos jossan nu för tillfället och ska snart fixa löshåret. Var hos tandläkarn idag och fixade min tand, gick bra förutom att jag var livrädd gör sprutan som dom stack in i tandköttet. Träffade korven amanda och tapio efter tandis så gick vi och handlade med korven och sen gick vi hem till jossan och käkade lunch. Snart kommer pappsen och hämtar mig också, uppdaterar senare!


 

Av Emelie - 22 juni 2010 16:58

Har legat på soffan och vilat ett tag, har sån jäkla förkylning! Vaknade halv 10 i morse och följde med mammsen till stallet, duschade och gjorde hästen fin bara.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, är helt slut och har ont i kroppen.

 

På fredag (midsommar) ska vi åka till min moster och mina kusiner, blir en massa mat, dricka och hoppas på trevligt sällskap. Hoppas kim vill följa med, det skulle vara mysigt. Fint väder hoppas vi på också, kanske tar mig ett dopp om förkylningen har lugnat ner sig. Nu är maten klar, hörs senare kanske!

 

  

Av Emelie - 21 juni 2010 11:17

Tjenamors! Vaknade för ett tag sen och har precis fått i mig frukost. Nu ska jag snart iväg till stallet och rida hoppas att vädret håller sig som det är nu. Midsommar snart också, vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning än. Måste bädda och plocka ihop nu, hörs sen!

 

  

Av Emelie - 20 juni 2010 20:38

Go' kväll, har precis kommit hem har varit och lämnat fredrik och ätit på kinan. Vaknade halv 12 idag, gick upp och åt frukost med allihopa sen åkte jag till stallet och red. Jag är super trött av någon konstig anledning och funderar på att lägga mig och kolla på en film snart. Åh justja, på onsdag ska jag till tandis igen och fixa till min tand som dom höll på med förra gången också usch! Hoppas på lite finare väder i veckan också så att jag och jossan kan åka och bada. Måste kila nu och ta på mig nåt bekvämare, puss.

 

  

Av Emelie - 19 juni 2010 11:06

Vaknade ganska nyligen av att mamma kom in i rummet och sa att hon och syster skulle till stallet så nu sitter jag ensam här igen, pappa jobbar idag också. Ska hoppa in i duschen snart och fixa i mitt rum och kanske göra mig lite frukost. Annars har jag ingen aning om vad som händer idag, ska iväg till theres tror jag sen kommer morbror fredrik hit idag och grillar med oss. Kanske uppdaterar mer senare, bye!


  

Av Emelie - 18 juni 2010 10:56

God morgon är helt slut i kroppen, har vaknat lite till och från inatt men gick upp vid 10. Ska göra mig lite frukost och kolla på tv ett tag och kanske titta förbi theres senare om jag orkar. Ingen är hemma heller och det suger, sitter och letar häst (varmblod) som folk skänker bort för att dom inte funkar på travet .. behöver en kamrat till jazz för att han går själv nu. Ska sätta på mig kläder nu och fixa frulle, hörs!


  

Av Emelie - 17 juni 2010 21:19

Klockan är inte alls mycken men jag känner att viruset i min kropp gör mig seg och smått irriterad, dags att tänka på refrängen kanske. Ska nog göra mig en kopp med te först och kolla på tv ett litet tag. Sova får jag göra själv inatt också, det finns inget mysigare och bekvämare än att somna i kims famn och höra hans röst säga hur mycket han älskar mig, åh. Nej men ska inte sitta och tjata om det nu, nån enstaka natt går bra men sen blir det jobbigt. Anyway, uppdaterar imorn när jag vaknar och har tagit mig upp ur sängen, godnatt!

 

  

Av Emelie - 17 juni 2010 12:49

Precis som rubriken säger så är jag super sjuk, ligger med feber och är fökyld. Åkte hem från kim i morse, pussade honom hejdå och sa hur mycket jag älskar honom. Mamma hämtade upp mig i bålsta sen åkte vi till stallet en snabbis och tog in hästen. Ligger på soffan för tillfället och kollar på dh, det är nästan så jag håller på och somnar men ska försöka hålla mig vaken ett tag och om jag orkar så ska jag gå ut i det fina vädret.

 

Vill tacka marie och johan för en underbar helg och allt annat! Ni är helt underbara, vi lär nog ses snart igen!

 

Om jag orkar så uppdaterar jag senare, ciao!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards