emmeloj

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 5 juni 2010 18:12

tjatja! vill bara uppmärksamma er på att kim är på g hit (y) haha nerå men har precis skalat potäter och ska fixa sallad. Imorn ska hela familjen plus jag och kim förmodligen åka till hagaparken i solna på kusin/släckt träff, massa mys blir det i det underbara vädret. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt framför tvn med en öl kanske, uppdaterar mer imorn!

 

  

Av Emelie - 5 juni 2010 12:04

God morgon, är faktist skapligt trött men kunde inte somna om så gick upp. Vet inte riktigt vad som händer idag, kanske lägger mig och solar ett tag om vädret håller i sig annars hoppar jag in i duschen nu, men ska kolla på tv ett tag nu.


  

,

Av Emelie - 4 juni 2010 20:14

Nu ska jag knäcka en bärs med pappsen och kolla på tv, läsa nåt kapitel innan jag går och lägger mig och imorn tänker jag sova super länge! Hörs imorn.


  


  

Av Emelie - 4 juni 2010 17:42

Godkväller, började min dag med att gå upp kl.8 och göra i ordning mig. Tog halv 10 bussen till bålsta och blev upphämtad av kenth vid stationen, det måste ha varit det pinsamaste jag någonsin gjort i hela mitt liv, åkte iallafall hem till robin där jossan mötte mig och sen kollade vi på tv ett tag innan vi åkte till jakan för att kolla när robin tog studenten. Dom sprang ut kl.1 och sen åkte dom iväg på flaken. Medans gick jag och jossan omkring och väntade på att dom skulle komma tbx, robins bror kom och hämtade upp oss med en as stor bil med flaggor på och sen åkte vi omkring i jakan .. Blev avsläppt vid stationen i bålsta vid 10 i 5 och kom precis hem. Nu väntar jag på att maten ska bli klar sen vet jag inte vad som händer, kanske uppdaterar mer senare.


  

Av Emelie - 2 juni 2010 18:43

Tjaba vaknade nyss ur min skönhets sömn, nejrå tog en timmas tupplur bara. Blev ingen skinnjacka idag, ska beställa den nästa vecka ist.

Imorn ska vi som sagt till vaxholm med klassen och mats, kan bli rätt skönt att vara ute en hel dag eftersom att det ska bli toppen väder och så slipper vi den extremt jobbiga torsdags skoldagen. Nu måste jag gå och skölja av mig sminket och kolla på tv.


  

Av Emelie - 2 juni 2010 11:53

Sitter i datasalen nu och håller på med power point. Tog halv 8 bussen till bålsta idag eftersom att jossan hade tid hos u mottagningen och då var jag snäll och följde med. Träffade en massa folk efter det och satt ute i solen och myste. Jag jossan och malin tog 10 över 11 tåget mot jakan. Idag slutar vi 13.15, ska hem och beställa en ny skinnjacka kanske. Nu måste jag arbeta hörs!



Av Emelie - 1 juni 2010 16:43

Nu är jag hemma, skolan har gått riktigt segt idag. Hade prov på morgonen med christel då vi skulle göra en svinrygg på ca. 1h 30 min. Jag gjorde om min säkert 10 gånger innan jag blev klar, dock blev den inte nå bra men jag orkade inte fortsätta att traggla med frisyren. Idag har jag även varit och bytt mitt löshår och satt i det redan, wiho! är super duper glad nu. Imorn har vi bara engelska som börjar 11.45 och sen slutar vi för dagen 13.15 tror jag. På torsdag åker vi till vaxholm med klassen med mupp mats (idrotts läraren) och på fredag är vi lediga och ska kolla när robin tar studenten, hoppas även på att få träffa kim snart! Nu tjatar pappa om att jag ska plocka ur diskmaskinen, uppdaterar imorn igen!


  

Ovido - Quiz & Flashcards