emmeloj

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 15 juni 2010 19:28

Kom precis hem och har nyss tagit en dusch. Följde med marie till gymmet i sala, sprang en halvtimma på löpbandet bara medans marie gjorde hundra grejer. Hyrde en film på ica också så nu blir det en skön kväll framför tvn. Hörs!


  


Av Emelie - 14 juni 2010 16:49

Jag jag ingen lust att skriva just nu, kan iallafall säga att jag haft en riktigt skön helg tsm med kim och alla här uppe.


jag orkar inte tänka längre, mår bara illa av att se ditt äckliga ansikte och se att du fortfarande orkar fortsätta.


   

Av Emelie - 10 juni 2010 20:34

Ny design, vet inte riktigt om jag vill ha den men tröttnar så fort på mina designer så får se om jag behåller den eller om någon är intresserad av att hjälpa mig med en ny.

 

Jag tänkte bara slänga in ett kort godnatt inlägg och hoppas ni får en god natt sömn för det ska jag ha! Kommer nog inte bli så mycket uppdatering dom närmaste dagarna nu eftersom att jag ska upp till älskling och sitter knappt vid datorn där men ska försöka. Ha en bra kväll och ett super bra sommarlov!


  


Av Emelie - 10 juni 2010 15:55

Idag var det sista skoldagen för denna termin, vi är typ den ända skolan som bara haft lektioner under sista veckan .. Kom hem för ett tag sen och är cp hungrig och ingen är hemma förutom syster. Idag fick vi skippa engelskan för att vi blev klara med det igår så började dagen med idrott 11.10 och pratade mest betyg och jag fick VG, kanon bra! På datakunskapen gjorde jag excel prov som inte gick nå vidare. Sista lektionen hade vi svenska men vi behövde bara skriva en utvärdering sen fick vi sluta.

 

Imorn är det äntligen skolavslutning och det känns helt underbart, ska även hem till kim imorn och vara där under helgen och förmodligen nån dag under nästa vecka. Nu måste jag ringa mamma och höra vad vi ska käka.

 

  

!

Av Emelie - 9 juni 2010 19:40

hoj hoj, är skapligt trött och funderar på att läsa ur boken eller kolla på en film. Imorn har vi tydligen sovmorgon till 11.10 för att vi inte har någon engelska, super skönt! Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag hoppar i säng, bild på skorna som kom igår får ni se också. Fokusera på skorna och inte mina ben. Uppdaterar mer imorn, natti!

 

  

 

  

Av Emelie - 9 juni 2010 15:59

Morsning korsning! Hade sovmorgon idag till 11.45 men tog 09.30 bussen till bcjf som vanligt för att käka lunch med jossan. Hade en lektion som vi knappt gjorde någonting på, skrev en utvärdering av engelskan bara sen fick vi sluta. Tog 1 tåget till bålsta och väntade på bussen som gick kl.2. Ringde en tjej från Göteborg som ville sälja sin skinnjacka för 260 inklusive frakt riktigt billigt. Den blir skickad med morgondagens leverans så får den troligtvis på fredag eller måndag. Nu ska jag byta om och åka till stallet och hjälpa mammsen, hörs kanske senare!


  

Av Emelie - 8 juni 2010 18:07

Förlåt, har varit riktigt dålig på att uppdatera men orkade inte igår. Kim åkte hem idag men vi ses dock på fredag igen och det ska bli otroligt skönt att få träffa familjen där uppe igen för det var ett tag sen och jag saknar alla faktist.

Igår var jag i skolan, vi hade egen hårvård då man får klippa,färga bryn och fransar,göra frisyrer osv på varandra, jag gjorde faktist inget av det för jag hade permanent prov kvar att göra så det gjorde jag och fick ett G, helt okej enligt mig eftersom att jag suger på permanent rullning. På andra lektionen städade vi lilla frisör salongen, tvättade långhårs dockorna samt soppa, skura, putsa speglar, skölja ur schamponeringarna och torka. Efter skolan åkte jag hem och myste med kim, han var lite smått irriterad eftersom att han inte hade snusat på ca 1 dygn men pappsen kom hem med en dosa så det ordnade sig, sötnos!

Idag fick vi vara lediga ifall vi inte hade nåra rester kvar att göra i B kursen och det hade inte jag men var tvungen att åka till skolan iallafall och öva på mer permanent och resultatet blev faktist sjukt bra, lärarna var impade sa dom! Fick även reda på att jag har G i B kursen nu och det känns riktigt bra.

Nu sitter jag för det mesta och väntar på mat, ska nog lägga mig i sängen och läsa ett eller två kapitel ur min bok, uppdaterar imorn igen!

 

  

Av Emelie - 6 juni 2010 15:03

Moi, sitter och läser bloggar just nu, underbart att vakna upp bredvid kim i morse! Nu är han och fiskar med nåra polare och jag funderar på om jag ska sätta mig och kolla på en film eller inte. Imorn är det skola igen och även sista veckan, otroligt skönt! På fredag åker jag äntligen upp till älskling och är där i ett par dagar. Nu ska jag fortsätta läsa och kolla fb, hörs!


  

Ovido - Quiz & Flashcards