emmeloj

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

23/8

Av Emelie - 23 augusti 2010 18:50

tjaba.

Har precis dragit i mig käk och nu är jag äckligt mätt!

I morse gick jag upp vid 6, åkte med halv 8 bussen till bålsta och mötte upp jossan. Köpte mig en 1 liters pucko för 16 spänn innan vi gick till tåget, snacka om billigt! En liten flaska med pucko kostar 15 spänn på kiosken i jakan? Anyway ..

Idag samlades vi tvåor i teorisalen innan vi skulle styla nya ettorna, vi pratade om dagen och vad vi fick göra som att slinga, färga frans och ögonbryn, klippa och göra hårinpackningar samt föna och locka. Själv ville min "kund" klippa topparna (helform) lite uppklippt, tvätta håret och göra en snabb inpackning. Jag var den enda i klassen som klippte och till min förvåning gick det riktigt bra, Saga som hon hette blev jätte nöjd och tackade så mycket för det jag gjorde. Fröken blev också mycket imponerad sa hon efter att ha sett min prestation. Dagen var rolig och vi hade faktist en himla trevlig dag tillsammans.

Efter skolen åkte jag och jossan hem till henne, käkade lunch och kollade på alice i underlandet, den var helt okej faktist. Pappa kom som vanligt och hämtade mig i bålsta efter han hade slutat jobba.


Nu tänkte jag ta på mig mys kläderna och lägga mig på soffan!


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards