emmeloj

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 24 maj 2010 21:33

Kom nyss hem och ska borsta tänderna och lägga mig och läsa ett tag, det förtjänar jag. Nu avslutar jag denna måndags kväll med ett sista inlägg och hoppas ni får en god nattsömn för det ska jag banne mig ha, godnatt!

 

jag älskar dig kim.

 

  

 

Av Emelie - 24 maj 2010 16:26

Hej hopp kom hem för ett tag sen, skolan har varit helt okej idag slapp matten så slutade tidigare. Hade frisör med christel på morgonen och då klippte vi skägg, gick kanon bra faktist. På andra frisörlektionen med johanna rullade vi curler som ska betygsättas och det gick väl hyffsat. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar sen ska jag följa med pappsen till bowlingen och kanske lura på honom ett par skor när vi ändå är i bålsta. Uppdaterar kanske mer senare, tjing!


  

Av Emelie - 23 maj 2010 15:25

Är så förbannat trött och orkar ingenting. Morfar och Ingela var här ett tag nu på dagen men åkte nyss hem, jag klippte morfar och fick faktist en hundring för det. Nu sitter jag och väntar på mat och att nåt ska hända innan jag slocknar. Imorn är det en ny vecka och mer skola, väntar och vätar på att få sommarlov och för hoppningsvis går dom sista veckorna fort. Nu ska jag kolla fb och sen kolla på tv, hörs!


  

Av Emelie - 22 maj 2010 19:37

God kväll mina vänner, sitter och tar det lugnt och kliar sönder mina ungefär 20 myggbett. Försöker få mig på andra tankar än att bara tänka negativt hela tiden, just nu är jag nojig över en liten grej också men det skiter jag i just nu. Ska njuta av helgen och hoppas på mer sol, nu tänkte jag iaf gå och läsa ett eller två kapitel ur min bok och vänta på att mamma och dom kommer hem, ha en trevlig kväll tjohej!

 

  

Av Emelie - 22 maj 2010 11:47

Har suttit ute i solen nu på förmiddan, super skönt. Idag ska jag bara ta det lugnt, mamma och pappa ska iväg ikväll så jag amanda och freddan får sitta hemma och antagligen glo på tv bara. Nästa helg ska jag iallafall åka upp till kim, äntligen! Har inte varit där på ett bra tag faktist och jag saknar alla. Nu ska jag bädda och fixa och sen kanske kolla på en film, uppdaterar mer senare.


  

Av Emelie - 21 maj 2010 20:24

Har precis kommit hem, var i bålsta och åt kina med familjen och fredrik var även med. Idag i skolan hade vi andra delen i nationella matte dock vart det inte så lyckat men jag försökte så gott jag kunde. Efter skolan hämtade pappsen upp mig i spånga, var med honom och jobbade ett tag innan vi åkte hem. Nu ikväll ska jag bara ta det lungt och kolla på tv. Har inte mycket mer att berätta om, ha en bra helg och njut av solen för imorgon kväll blir det troligtvis regn och det ska hålla i sig tills nästa vecka. Uppdaterar mer imorn!

 

  

Av Emelie - 21 maj 2010 11:49

Sitter i datasalen och har svenska, vet inte exakt vad vi ska göra men jag hoppas att vi får sluta tidigare. Datorn hemma är typ ur funktion så där kan jag knappt sitta heller. Ska hem och vänta på pappsen sen ska vi åka och äta kina mat, helgen blir lugn som vanligt antar jag och idag är det faktist bara 3 veckor kvar till sommarlovet (y)

Av Emelie - 20 maj 2010 08:52

Sitter i skolan och har engelska, dock är det bara jag jossan och paulo som är här och vi har ingen aning om vad vi ska göra för fröken är inte här. Torsdagar är så äckligt dryga och långa skoldagar men efter skolan ska jag hem till jossan och klippa och färga hennes hår och hon ska klippa mig. I morse vaknade jag bredvid kim, så underbart! Idag åker han hem efter att ha varit hos mig sen i lördags. Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla fb, kanske uppdaterar senare om jag hinner.

Ovido - Quiz & Flashcards