emmeloj

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 7 maj 2010 11:43

klockan är 11.45 och jag började nyss datakunskapen, har svenska efter det här och slutar 14.30. Efter skolan kanske jag åker till sumpan och möter upp pappsen med nya bilen som jag ska övningsköra i helgen (y) Ikväll blir det en massa fredagsmys med familjen och lill kusinen. Vill umgås med kim men det blir tyvärr inte i helgen. Men nu måste jag fokusera på genomgången, uppdaterar mer senare!

Av Emelie - 6 maj 2010 18:17

Idag hade vi idrott, datakunskap och svenska. Saknar jossan otroligt mycket nu så jag vet faktist inte vad jag ska göra. Imorn har vi datakunskap och svenska och efter skolan ska jag åka och hämta min gullunge linus på dagis (probably) och sen åka hem och vara barnvakt (y) har inga större planer inför helgen som vanligt, får se om jag ska färga håret i helgen också. JUSTE, ska åka och övningsköra i helgen! Nej men nu blir det mys framför tvn med film, bye.

 

Av Emelie - 5 maj 2010 17:28

Dagen började mycket bra idag med sovmorgon och sen bar det iväg till skolan. Har även sovmorgon imorn också som jag fick reda på idag, ingen engelska imorgon bitti och det gillar vi! Kom hem för ett tag sen och ska snart iväg till bålsta för att kolla hårfärg och kolla på pappsens bowling match. Fick nyss reda på att jossan kanske inte kommer hem nästa onsdag pga askmolnen över irland, segt .. Hoppas iaf på att få träffa henne snart. Nu ska jag bya om och åka!

 

Av Emelie - 4 maj 2010 19:07

Oh ja, jag har skapligt ont i huvudet och håller på att somna så fort jag blinkar. Kim har varit hos mig sen i söndags men det tråkiga är att han åkte hem idag. Har fått umgåtts och myst med honom i nästan 3 dagar så mer än nöjd är jag iaf! Skolan har varit dryg idag, hade nationella i engelska igen på morgonen som inte gick nå vidare så jag släpper skolan för dagen.

 

Nu är det äntligen 8 dagar kvar tills min älskade vän kommer hem, gud så jag saknar henne! Imorn börjar jag 11.45 och har två lektioner, skönt med sovmorgon. Tror jag ska sätta på en skräckis nu så jag håller mig vaken, hörs.

 

miss u already!

 

Av Emelie - 3 maj 2010 13:57

Hej hopp, sitter i skolan och har datakunskap just nu, eller vi har typ slutat så ska åka hem alldeles strax. Igår blev jag super glad när kim kom till mig vi kollade på 2012 och myste hela kvällen, inte världens bästa film men den var helt okej. Vill hem och pussa på kim nu för imorn åker han hem plus att han jobbar i veckan. Uppdaterar kanske senare ciao!

Av Emelie - 2 maj 2010 12:27

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt, kom precis ur duschen och har fönat håret. Nu på förmiddan har jag städat/dammat rummet och ska nog gå ut och sätta mig i solen ett tag. Förhoppningsvis kommer kim till mig idag och det känns super bra för han hade nog rätt i att jag har "kimfeber".

 

Igår åkte vi iväg till pappsens och deras vän "uffe" som fyllde år, blev en massa tårta mumsigt. Dom drack lite och satt och snackde fram till halv 12 på kvällen och sen var det bara att åka hem och natta kudden. Idag fyller även marie år så ett stort grattis till henne! Nu ska jag gå och platta håret och ut och sätta mig på altan. 

 

Av Emelie - 1 maj 2010 13:09

Gårdagen orkar jag inte ens snacka om, men nu har jag precis kollat på reprisen från talang. Ska hoppa in i duschen och fixa mig lite sen ska vi iväg på "kalas" hos morbror. Saknar kim och jossan jätte mycket också! På måndag är det resursdag i skolan och det innebär inga lektioner, ska jobba lite matte och kanske göra ett datakunskaps prov. Uppdaterar mer senare!


Ovido - Quiz & Flashcards