emmeloj

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emelie - 4 oktober 2010 18:05

Vaknade upp bredvid kim i morse och det fick mig att skina som en sol hela dagen, helt underbart. Hade en lugn och skön helgt tillsammans och ingenting får mig att vara lyckligare just i det tillfället när jag får vara med honom. Nåväl slut på helgen och början på en ny vecka och hoppas veckorna rinner iväg nu, behöver verkligen ett litet lov och en paus från skolan och dessutom fyller jag år om 8 veckor och nåra dagar och jag räknar verkligen dag för dag som ett litet barn.


Idag började skolan med färglära (frisör) med christel. 

Jag och bea hjälptes åt att göra folieslingor på jossan med en speciell färg som heter magma och finns i massa olika nyanser och färger.

Efter lektionen hade vi håltimma i över 2 timmar så då tog vi oss tiden att äta lunch tillsammans med karro på tasty i jakan centrum.

Sista lektionen hade vi naturkunskap med linnea, satt vid datorerna och spelade nåt spel om klimatet osv ..

Imorgon har vi prov i naglar och jag förstår knappt ett ord av det som står i alla häften. Men det låter väl som en rimlig idé att sätta sig ner och plugga så gott man kan så får vi se vart det leder imorgon.


  



Ovido - Quiz & Flashcards