emmeloj

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Emelie - 10 oktober 2010 17:54





Av Emelie - 10 oktober 2010 14:39

Har haft en trevlig och lärorik dag tillsammans med pappa, övningskört och övat en massa på olika saker. Åkte och hjälpte honom på jobbet, kastade en massa saker som vi inte behöver längre och så tog vi en fika samt åkte runt och körde där eftersom att vi inte har något tillstånd att köra ute på vägrna än så det blev uppe på tippen på inhägnat område men det var kanon kul. Nu väntar jag på mat och sen ska jag kolla på en film tror jag.

 

Imorn är det skola igen och denna vecka kommer vi att sluta tidigare iallafall två dagar tror jag om jag minns rätt. Har även två prov, ett prov på en praktisk manikyr och ett prov i samhällskunskap. Nu ska jag byta om till mys kläder och lägga mig i soffan!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards