emmeloj

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Emelie - 11 oktober 2010 19:00

Hej&godkväll!

Idag började min dag med att försöka ta sig upp halv 6, gick hyffsat och jag kom upp tillslut även om det var jobbigt. I skolan började dagen riktigt bra, stod och väntade på att christel (frisör lärarn) skulle öppna åt oss och när vi stod och väntade så fick jossan en klick fågel skit i skallen så jag garva så jag grät! Tur att vi hade frisör så hon kunde tvätta skallen iallafall. På lektionen kom en wella tjej och höll en lite föreläsning om deras olika färg produkter. Som jag nämde i mitt tidigare inlägg igår så fick vi ledigt från naturkunskapen idag så vi slutade halv 12.

 

Åkte hem och mötte theres och lilla söta theo. Har haft en rolig dag ihop med dom, har suttit och gullat med theo och pratat en massa skit med theres i princip hela dagen. Nu väntar tvn på mig sen ska jag lägga mig i tid så jag kommer upp till provet imorron.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards