emmeloj

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Emelie - 24 oktober 2010 19:16

Hur bor du: liten villa
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 160 cm
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: frisör
Vad har du på dig just nu: mjukis kläder
Har du någon fobi: höga höjder och spöken
Hade du en bra kväll igår: nej
Vilket är ditt senaste inköp: läsk
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: minns inte
Vem pratade du med senast: jossan
Varm favoritdricka: varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller saft
Alkoholhaltig favoritdricka: öl eller vin
Saknar du någon just nu: kim
Vad ska man göra för att få dig irriterad: dryga sig
Någon jag stör mig på: -
Intressen: umgås
senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: kim
Senaste person som ringde dig: jossan
Vad drack du senast: saft
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja!
Har rakat dina ben någon gång: ja?
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: nej
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: inte ofta
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Daniel adams ray - gubben i lådan
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej 
Vad tycker du är äckligt: disktrasor
Har du pengar på mobilen: ja

Av Emelie - 24 oktober 2010 15:43

Hej på er. Sitter med ansiktsrengöring/mask i just nu, idag har jag haft en rätt så lugn dag. Kollat reprisen från idol och bara degat i soffan. Jag skulle ha behövt plugga en massa tills imorn men jag har inte orken till det och funderar på att vara hemma imorn.


Nu är det dags för mig att börja planera inför min 18 års dag också, det är i princip bara november kvar nu tills jag fyller år och det känns fantastiskt roligt. Jag hade tänkt mig att gå ut och käka på ett schysst ställe och där efter dra in till stan och festa men dom närmaste. Jag har hittat en klänning som jag ska beställa också, ingen speciell men endå rätt enkel och tjusig.

Ovido - Quiz & Flashcards