emmeloj

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Emelie - 7 oktober 2010 19:43

Nu är jag så gott som död, kom hem halv 7 och känner mig helt slut efter dagen.

Idag var det praktik igen och dagen har varit hyffsad faktist. Började kl.9 och hade min lunch redan vid halv 11 och började igen vid 14.15 så smet in till salongen bredvid där jossan har praktik och väntade på att hon skulle få lunch. Vid 11 gick vi hem till henne och åt lunch och träffade världens sötaste lilla pojke matheo. Vid halv 1 var vi tillbaks på hairshape (jossans praktik), jossan tvättade, fönade och plattade mitt hår sen gjorde jag det samma på henne. 14.15 gick jag in till mig och hjälpte cilia med massa saker fram tills jag slutade.

Pappa kom och hämtade mig vid 6 sen åkte vi hem och lagade mat.


Idag på praktiken fick jag

Diska

sopa

boka in kunder

svara i telefonen

blanda färg

servera kaffe

sortera färger och produkter


Nu tänkte jag slå mig ner framför tvn och se efter om det går nåt bra på den.

Redan fredag imorn och ännu har jag inga planer för helgen, köra bil ska jag nog göra iallafall, ciao!


  



Ovido - Quiz & Flashcards