emmeloj

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Emelie - 31 oktober 2010 19:49

Hej och hå vilken dag det har varit, mamma fick en fin födelsedag med både paket, besök och massvis med go' saker. Själv har jag tyckt att dagen har varit himla trevlig och jag fick en hundring av min söta morfar som blev av med fågelboet han hade på skallen. Nu har dom sista besökarna åkt och jag väntar på att "ensam mamma söker" ska börja, det är faktist riktigt bra.

Jag hade hoppats på att kim skulle komma imorn men johan skulle inte till jobbet och därför får kim ingen skjuts så han kommer på tisdag istället. Det blev ändrade planer inför morgon dagen då också så jag och jossan åker in till stan en sväng. Nu snart börjar det jag väntar på så uppdaterar mer imorn, godnatt!

Av Emelie - 31 oktober 2010 09:41


Idag är det den 31 oktober och det innebär att världens bästa mamma fyller år så ett stort grattis till henne på hennes 36 års dag!


Idag blir det till att baka tårtor och få lite gäster. Jag ska även klippa min kära morfar för att han har varit så snäll och frågat. Det blir nog en så rätt lugn dag skulle jag tro och imorn kommer äntligen kim hit. Nu ska jag fixa mig lite och göra i ordning i mitt rum.





  

Ovido - Quiz & Flashcards