emmeloj

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Emelie - 19 oktober 2010 20:38

Hej&godkväll!

Just nu sitter jag och funderar på hur jag vill ha min blogg, känner att den är tråkig och oitressant. Har ingen direkt header heller så den får vara som den är just nu.


Idag har jag inte gjort ett endaste dugg, det är riktigt tråkigt att bara vara hemma samtidigt som det är riktig skönt också men imorn ska jag till skolan och dagen börjar med lunch i bcjf med jossan. Nu ska jag sätta mig framför tvn med mamma men uppdaterar imorn igen, godnatt.


Av Emelie - 19 oktober 2010 11:39

Godmorgon, jag försov mig en aningens i morse och orkade inte kliva upp ur min varma säng så stannade hemma eftersom att jag endå skulle ha missat första lektionen och andra lektionen var inställd och sen skulle vi haft kundpass som jag egentligen var tvungen att gå på eftersom att jag inte var med förra gången men jag hade verkligen inte orken till att gå upp. Anyway så har jag precis klivit upp, har ont i magen och fryser men jag ska ställa mig i en dusch och sen ska jag klämma i mig frukost. Idag ska jag åka och storhandla med mamma också det behövs kan jag säga.


Nu väntar duschen, hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards