emmeloj

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Emelie - 14 oktober 2010 20:03

Go' kväll!

Slutade kl.6 på praktiken idag också men det gjorde inte så mycket eftersom att jag hade riktigt roligt iallafall även fast jag var trött. En lite lista på vad jag fick göra idag kommern nu.


Idag fick jag

Blanda färg och blekning

Svara i telefonen och boka in kunder

Diska/sopa

Packa upp nya produkter

Ta emot en kund (klippte och tunnade ur håret)

Schamponera

 

Nästa vecka på praktiken ska jossan komma och klippa sig hos mig också.


Imorn träffar jag äntligen min älskling och det ska bli super mysigt. Slutar senast 12.15 och efter det ska jag vänta på johan som slutar vid tre tiden någon gång. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, lägger upp en bild på amandas naglar som jag fixade nyss ciao!


  


  

Av Emelie - 14 oktober 2010 07:57

Har precis gjort mig klar för att gå till bussen dock sitter jag med blött hår som jag inte orkar föna. Idag hoppas jag på att få sluta en aningens tidigare eftersom att jag slutade vid 6 sist. Luncha med jossan ska jag göra idag också, jag brukar aldrig äta på praktiken men nu var jossan så söt och gjorde matlåda till mig och det blir världens godaste kaslergryta med ris! Nu ska jag borsta tänderna och röra mig mot bussen, uppdaterar senare.


  

Ovido - Quiz & Flashcards