emmeloj

Alla inlägg den 5 oktober 2010

.

Av Emelie - 5 oktober 2010 19:20


så fruktansvärt bra och låten är super när hon sjunger den.

Av Emelie - 5 oktober 2010 19:00

Klockan står på 19.00 och jag har precis ätit middag. Skolan idag gick inge vidare tycker jag, hade nagel prov på morgonen som gick åt skogen och det menar jag verkligen det är så himla mycket om hur nageln är uppbyggd osv. Svarade på några ynka frågor och om hur man gjorde en manikyr. Innan provet gjorde vi en vanlig manikyr plus lackning på varandra som vi dock har prov på nästa vecka.

Efter lektionen hade vi lunch och sen svenska med elin. Vi satt i grupper och gjorde en uppgift tillsammans som vi sen skulle prata om. Sista lektionen var jag inte med på eftersom att jag inte hade någon kund med mig och då är det extremt tråkigt att gå på kundpassen så jag skippade tyvärr det.

Mötte upp jossan i bålsta istället (hon var inte i skolan), gav henne pengarna jag var skyldig henne sen gick vi till ica och handlade luch tills imorgon. Apropå imorgon så ska vi till Naturhistoriska riksmuseet med klassen och kolla på en utställning om klimatet, aptråkigt ämne ioförsig.


Orkar inte skriva mer men uppdaterar imorgon igen med lite bilder kanske.

HEIDO!


  

Ovido - Quiz & Flashcards