emmeloj

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Emelie - 20 oktober 2010 21:16

Tjaba, dagen skulle ha börjat bra om det inte var för att jossan var hemma idag och hade migrän så jag hade en ur trist dag i skolan idag. Bättre blev det då inte heller när man fick en utkällning utav läraren när jag inte ens hade gjort något fel för fem öre, hade god lust att skrika och gå där ifrån men jag tog mig samman och gjorde klart det arbetet vi hade startat upp lektionen med.

Efter skolan mötte jag upp pappa och följde med honom till bowlingen och sen kom jossan förbi ett tag och höll mig sällskap, det gjorde dock min dag bra igen. Vi gick till ica och köpte hårfärg till mig (872 intensiv röd) och sen gick vi tillbaks till bowlingen. Robin kom och hämtade jossan vid 20 i 8 ungefär sen åkte jag och pappa hem vid 8 när han var klar.


Imorn har vi praktik igen och jag börjar kl.1 och ska sluta 7 men problemet är att jag inte kan sluta så sent så vi får se hur vi löser det. Nu ska jag fixa mig innan jag ska sova, tänkte nämligen ta och läsa nåt kapitel ur min bok också och ringa jossan.

Ovido - Quiz & Flashcards