emmeloj

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emelie - 12 oktober 2010 20:22

Hej hallå, sitter och inväntar fotbolls matchen som börjar alldeles strax mellan sverige-holland. Ingenting jag egentligen vill se, föredrar att kolla på dh och cougar town på tisdagar men eftersom att vi bara har en tv så får inte jag bestämma och dessutom har pappa bjudit hem nåra som också ska se fotbollen här tillsammans med honom.

Idag gick skolan bra men på sista lektionen (kundpass) hade vi riktiga kunder för första gången och om jag ska vara helt ärlig så var jag inte riktigt redo för det och så har jag ont i mitt pek finger på höger hand så åkte hem. Fick mig en riktigt behövd tupplur när jag kom hem iallafall!


Imorron har vi sovmorgon till 12 så då åker jag och jossan och käkar lunch i bcjf som vanligt på onsdagar. Nu ska jag sätta mig vid tvn och ta en kopp te.


  

Ovido - Quiz & Flashcards