emmeloj

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

dålig uppdatering

Av Emelie - 27 oktober 2010 21:15

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera under dagarna men jag har inte haft orken till det. Gårdagen orkar jag inte skriva om förutom att vi hade kundpass i skolan och som tur var så fick inte jag någon kund men jag fick sköta telefonen/boka in kunder och sköta kassan.


Idag hade vi i princip bara samhällskunskap med markus och så fixade vi nere i salongen med massa snittar, chips osv för att vi skulle ha med oss en (herr) kund till skolan vid halv 5. Pappa kom och klippte sig hos mig och det blev riktigt bra och både pappa och lärarna var nöjda med vad jag hade presterat.

Följde med pappa till bowlingen efter och kom nyligen hem där ifrån.

Nu ska jag kolla på tv sen ska jag krypa ner i sängen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards