emmeloj

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

lov!

Av Emelie - 29 oktober 2010 19:05

Äntligen fredag och äntligen höstlov! Känns verkligen super bra och ett lov behövs just nu. Var som vanligt i skolan idag och i jakan centrum tillsammans med jossan och amanda. Dom shopade lite medans jag gick och suktade efter en massa kläder som jag verkligen skulle vilja ha nu men när jag kom hem väntade hm:s hemsida och jag beställde hem ett par skor och en väska där ifrån. Väskan vet jag att jag kommer slita på men skorna vet jag faktist inte, det är verkligen ett par super snygga skor som typ alla går runt med men som jag kanske inte riktigt känner mig bekväm i, får se om det blir ett par favoriter framöver eller om dom får stå i skohyllan och glänsa. Har även beställt hem klänningen jag visde för någon dag sen, håller tummarn om att den är lika snygg på och i verkligheten som den är på bilden.


Nu väntar idol och mat, sen blir det en riktig behövd nattsömn.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards